Sve je očiglednija važnost glazbe i zvuka u kreiranju nove
ponude i promocije u izazovima novog turizma. Tome u prilog govore i
informacije o audiomenadžmentu u hrvatskom turizmu, koje, između ostalog,
razotkrivaju i probleme u procesu upravljanja valorizacijom glazbe i zvuka. Moderni
trendovi turističkog razvoja za okosnicu imaju cjelokupni doživljaj u
turističkoj destinaciji, stoga je neophodno stvoriti sinergiju koncepcije
razvoja turističke destinacije, menadžmenta destinacije, lokalnog stanovništva
i svih nositelja ponude, ali i turista kao sukreatora nove ponude.
Prioritet bi trebalo biti
postavljanje i kontinuirano unapređivanje audiomenadžmenta, za što je potrebna
promjena pristupa menadžmentu, promišljanja i pogleda na upravljanje različitošću
(različiti oblici, vrste glazbe, elementi glazbene ponude i promocije). Kreiranje
glazbene ponude i promocije treba temeljiti na kriterijima struke u rasponu od
umjetničkih vrijednosti do komercijalizacije u funkciji ostvarenja vizije i
repozicioniranja destinacije.
Rezultati studija u ovome priručniku
nedvojbeno otvaraju prostor za nova promišljanja o ulozi i položaju
glazbe u hrvatskom turizmu, posebno nakon pandemije bolesti COVID-19, kada će se hrvatski turizam,
ali i turističko poslovanje općenito, nužno naći u traženju
novih koncepata poslovanja zbog sve većih životnih izazova.