Slika 3: Model audiomenadžmenta
Akustičko dizajniranje uključuje kreiranje projektnih rješenja za anuliranje negativnih zvučnih produkata (buka), održavanje, pojačavanje ili dodavanje željenih zvukova i glazbenih sadržaja. Mjerenje razine zvučnog tlaka i vršenje procjene zvučnog okruženja u funkciji su kontrole osiguravanja akustičke kvalitete okruženja.
Estetska načela akustičkog projektiranja zvuka uključuju upravljanje sastavnicama zvučnog okoliša u skladu sa:
Unapređivanje audioponude
i promocije podrazumijeva razvoj audiomenadžmenta na svim razinama
(destinacije, dionika) koje moraju biti povezane i integrirane (vertikalno,
horizontalno) u cilju valorizacije zvuka u prepoznatljivu nijansu presudnu u
privlačenju turista. Audioponuda treba biti sinergijski povezana s ostalim
oblicima ponude, posebno kulturnim i kreativnim turizmom u kreiranju
integralnog proizvoda.
Ključna je izrada koncepcije razvoja audioturizma (analiza sadašnjeg stanja, definiranje ciljeva i načina inoviranja strategija)
u funkciji kontinuiranog unapređivanja audioponude i promocije (sustavni
koordinirani razvoj, a ne razvoj temeljen na izdvojenim poduzetničkim
inicijativama koje zatire umrtvljenost sustava).
Model povezivanja moguće je temeljiti na tourism product
clubu,koji je u funkciji razvoja prepoznatljivoga i inovativnoga
glazbenog proizvoda.
Upravljanje tourism
product cluba temelji se na sinergiji svih dionika pod vodstvom ključnoga
dionika (najznačajniji nositelj ponude, turistička zajednica, destinacijske
menadžment organizacije (DMO), specijalizirana agencija) uz implementaciju
timskog rada, horizontalne strukture, aktivnog sudjelovanja svih dionika u
odlučivanju temeljenog na tehnikama kreativnog mišljenja i posvećenosti turistu
u cilju kreiranja nove vrijednosti za turista, ponudu i destinaciju.
U model
upravljanja mora biti uključeno i domicilno stanovništvo.