Iz analize budućega stanja audiomenadžmenta
na razini destinacija pokazuje se potrebnim djelovati u smjeru:
1. inoviranja ponude:
a) kreiranje i unapređivanje
glazbenih događaja i festivala
b) angažiranje lokalnih glazbenih umjetnika
2. valorizacije lokalne tradicijske glazbe
u
cilju kreiranja emocije i autentičnog iskustva
Glavni smjerovi inovacije oblika ponude:
Glavni resursi valorizacije:
Portfolio
matrica pozicionira u koordinatnom sustavu (os x – razina
konkurentnosti; os y – razina
atraktivnosti) vrstu glazbene ponude u sadašnjosti (analiza sadašnjega
stanja) i budućnosti (cilj – željeno stanje u budućnosti).
Slika 2. Portfolio matrica vrsta glazbene ponude u hrvatskom turizmu.
Ciljevi valorizacije zvuka i glazbe u inoviranju promocije:
Pružatelji glazbenih usluga okrenuti su stvaranju vlastitoga profita;
nema timskoga rada, pa se glazbeni projekti nalaze u (zatvorenom) krugu standardiziranih
nastupa i pristupa, nedovoljno povezani s konkretnim turističkim zahtjevima i
trendovima.
Ključni kriteriji izbora glazbe u budućnosti: